Hızlı Büyüme mi İstiyorsunuz? İvme Oluşturun!

Bu hızlı blog yazısı, network marketing şirketlerinde ritme girmeye ve momentum oluşturmaya çalışanlara yardımcı olmak amacıyla hazırlanmıştır. Bu konuda pek çok insanın farkında olmadığı birkaç önemli nokta bulunmaktadır ve bu yazıda onları ele alacağız!
Momentum Nedir?
Şirketin momentumu ve kişisel momentum olmak üzere iki tür momentum vardır, ancak bugün kişisel momentumdan bahsediyoruz. Kişisel momentum, belli bir süre boyunca belirli eylemleri gerçekleştirerek sonuçların üst üste binmesine ve neredeyse kalıcı bir doğa sunmasına ulaşmaktır. Yani, geçen ay gerçekleştirdiğiniz eylemler bu ay üzerinizde etkili olmaya başlar. Momentum deneyimlemek için uzun süreli hareket halinde olmalı ve disiplinli olmalısınız; aksi takdirde, her hafta sıfırdan başlıyormuş gibi görünebilir.
Momentum Nasıl Oluşturulur?
Kişisel momentum oluşturmak için en az 14 gün boyunca, tercihen 21 gün veya daha fazla süreyle eylemler yapabilirsiniz. Bu ilk dalga yaratmanıza yardımcı olur. Rutininize ve disiplininize sadık kalarak ek dalgalarda momentum oluşturabilirsiniz. Bu dalgalara genellikle 90 gün, 6 ay, 1 yıl ve hatta 2 yıl sonra ulaşılır. Gerçek şu ki, mümkün olduğunca uzun süre eylemde kalın, ancak 14 günden az olmamak kaydıyla.
Zamanın Gücü
Sponsorluk konusunda şunları fark etmelisiniz: Yüz yüze toplantılar gibi çevrimdışı olası müşterilere yaklaşırken, en iyi sonuçlar genellikle 14 gün içinde elde edilir. İnternetten olası müşterilere ulaşırken ise en iyi sonuçlar genellikle 30 gün içinde gelir. Neden böyle bir fark var? Çevrimiçinde daha fazla gürültü ve daha fazla dikkat dağıtıcı unsur ve başka şeyler sunan insanlar olması ile ilgili.
Dolayısıyla, blog yazıyorsanız, makaleler yazıyorsanız, müşteri arayışına giriyorsanız en az bir ay boyunca devam edin ve ardından, gerçekten başarı istiyorsanız, devam edin ve geriye bakmayın ya da sonuçlarınızı eleştirmeyin. Rutininizle makul bir şekilde devam edin, böylece ona gerçekten bağlı kalabilirsiniz; aksi takdirde vaktinizi boşa harcamış olursunuz.
Momentumun En Büyük Katili
Bizce momentumun en büyük katili, sonuçlarınızı her birkaç adımda veya günde bir incelemek ve başarı eksikliğiniz için kendinize karşı çok katı olmaktır. Yarım saatlik ya da 2 günlük sürekli çalışma yapan insanlarla konuştuğunuzda hala 50 kişiyi üye yapmadıkları için üzgün olduklarını görebilirsiniz. Bu, kendimizi başkalarıyla kıyaslamaktan kaynaklanabilir, ancak gerçek şu ki, harika sponsor makineleri bile hızlı başlamamıştır, ancak süreklilik sağlamışlardır. Sonuçlarınızı her birkaç günde bir kontrol etmeyi bırakın ve bir karara bağlanın. Aktif müşteri arayışını içeren bir rutine en az 30 gün boyunca bağlı kalın ve sonra rutini ayarlayın. Eğer bunu her ay en az altı ay boyunca yaparsanız, ağ pazarlamadaki önceki yılınızı geride bırakırsınız. Düzenli olmak suretiyle momentumunuzu oluşturun ve bu şekilde kendinize TEŞEKKÜR EDECEKSİNİZ!
Yorumlar